17.06.2011

hej: maren.

maren. marengs. har blogget fine bilder på tumblr siden oktober 2010. bloggen heter demefe. du er meg en fin en. i tillegg bidrar hun med vernissage-guider på smug. og er dj i jente-duoen hamas.

maren på jentevors.

hvorfor tumblr?
vet ikke. det er enkelt. jeg kan blogge det jeg syns er fint. uten at jeg utleverer meg personlig.

hvem inspirerer deg når du kler deg?
jeg tar på meg det jeg syns er fint.

hvor shopper du helst?
jeg shopper ikke.

beste vintage-butikk?
blåkors. og fru larsen.


http://demefe.tumblr.com/

hva er ditt beste stylingtips?
ikke style deg.

hvordan får man en personlig stil?
følger magefølelsen.

hvem er din favorittdesigner?
hæn og chanel. lol.


maren på stratos. fotografert av chiku.

hva står øverst på ønskelisten?
ny mac og leilighet i london.

hvilken veske har du helst over skulderen?
en burberry-veske. arvet av mormor. men den må renses.

nevn fem ting du alltid har med deg i vesken?
ipod. såpebobler. antibac. ldb sunstick og l'occitane solid perfume.

innholdet i maren sin veske.

har du en blogg. og vil bli intervjuet? send mail til charmerer@gmail.com. eller legg igjen en kommentar. tack.
*h

Ingen kommentarer: