13.06.2011

hej: chiku.

si hej til chikujenta. tidligere kjent som frontvokalisten i fitts for fight. nå matblogger på chikujenta.blogspot.com.

chiku liker hunder.

hvorfor begynte du å blogge?
fordi jeg elsker mat. vel.

tre favorittblogger?
charmere. majacasablancas. satanshelvetejeghaterdeg.

hvem inspirerer deg når du kler deg?
maja casablancas. seff.

hvor shopper du helst?
i paris. kødda. der finner jeg ingenting.



chiku har blogget mat i paris.

beste vintage-butikk?
vintage? det vet jeg ikke hva er.

hva er ditt beste stylingtips?
farge håret naturlig.

hvordan får man en personlig stil?
handle masse på vita.

hvem er din favorittdesigner?
hans brattrud. som har laget verdens fineste stol.

hva står øverst på ønskelisten?
at tomatplantene spirer.


chiku på halloween.

hvilken veske har du helst over skulderen?
heydays-nett. men det har jeg mistet.

nevn fem ting du alltid har med deg i vesken?
mobil. leppepomade. lommeboken med alle solpassene mine. apoteket mitt og moleskinkalenderen.

Ingen kommentarer: