19.06.2011

hej: daniel jerome.

daniel blogger på satanshelvetejeghaterdeg.blogg.no. og elsker britney spears.

hvorfor har du så stygt navn på bloggen din?
jeg var på skolen. og var sint. ingenting av det jeg trengte fungerte. så jeg bestemte meg for å lage en blogg om hvor mye jeg hatet skolen.

hvem inspirerer deg når du kler deg?
vampire weekend.

hvor shopper du helst?
ebay. eller helst steen & strøm. men det har jeg ikke råd til.

beste vintage-butikk?
fretex unika. i oslo hvertfall.

hva er ditt beste stylingtips?
less is whore.

hvordan får man en personlig stil?
there is no such thing

hvem er din favorittdesigner?
ralph lauren.

hva står øverst på ønskelisten?
kjæreste!

hvilken veske har du helst over skulderen?
heydays.

nevn fem ting du alltid har med deg i vesken?
sigg. mobil. bankkort. blistex. og joint. nei tulla.

Ingen kommentarer: