28.09.2011

fem bilder. på fredag.


♥ jeg begynte kvelden med en tur på freudian kicks. der var det vennekveld. og cava i glasset. jeg ville kjøpe alt. men hadde ikke penger. så jeg dro videre. og tok følge med tre fine gutter. de skulle på fest. jeg skulle hjem til maren.


♥ maren satt klar med kamera da jeg kom. vi hørte på nrs. spiste pizza. og snakket om lysets hastighet. så ble vi rastløse. og bestemte oss for å møte guttene på festen.


♥ det var en kjøkkenfest. og jeg fant et fonduesett. som jeg hadde lyst på. fondue er jo så himla godt. (og perfekt lavkarbomat).


♥ vi dro videre. igjen. denne gangen til khio. såklart. det var jo fredagsbar. henning var der. hej.


♥ siste stopp. hjem. og det var den fredagen.

ps. jeg har en ny favorittsang. medina - lyser i mørke.
*h

Ingen kommentarer: