14.09.2011

en lista.

foto. ida candy.

jeg heter hanne. men skulle egentlig hete sara. tror jeg. og håkon om jeg ble gutt.
jeg er for øyeblikket hjemme. prøver å ommøblere litt i leiligheten. men det er ikke så lett.
jeg er flink til å komme tidsnok (helst alt for tidlig). og til å smøre meg med fuktighetskrem.
jeg liker ikke å få regninger i posten.
jeg er kjempedårlig til å bruke stor forbokstav. og komma.
jeg leser blogger litt for ofte. helst blogspot. ikke tumblr.
jeg liker å skrive lister.
jeg synger falskt. og nesten aldri.
jeg elsker fargen rosa. og livet. såklart.
jeg ønsker meg fred på jorden. og en flanellpysj.
jeg er ikke spesielt god til å lese bøker.
jeg snakker ofte med plantene mine. nesten hver dag.
jeg er avhengig av salt lakris. og kjærlighet.
jeg har på meg tights. ikke jeans.
jeg drikker det meste. helst svart kaffe og rosa lemonade.
jeg hører bare på lady gaga. tulla.
jeg blir sint når jeg ikke får det som jeg vil.
jeg er redd for døden.
jeg er pinlig dårlig til å snakke engelsk. og til å påføre eyeliner.
jeg er oppvokst i drøbak ♥
jeg har lyst på taco til middag. og en liten hund.

listen fant jeg på en blogg. for en stund siden. husker ikke hvilken. hej.
*h

1 kommentar:

maren sa...

fin liste. fin hanne. himla fin <3