27.09.2010

resa.

på søndag kom jeg hjem fra kroatia. jeg har vært der i fem dager. avslapping. kosing. bading. spising. og feiring av pappa. han har blitt 60 år.

onsdag.


vi pyntet oss. og tok bussen inn til byen trogir.


jeg drakk irish. nam.


og ble susete i hodet.

torsdag.
på torsdag dro vi til split.

vi hadde på oss matchende fottøy.


og spiste pizza. med chili. veldig sterkt.



jeg var turist blandt blomstene.


og erland poserte på kaia.


og et puss.

fredag.
pappa feiret 60år. det ble fest.

vi spiste lam.


og jeg pyntet meg med parasoll i håret.


erland drakk drink.



og de voksne skålet.

lørdag.
det regnet hele dagen. så vi holdt oss inne.

erland fulgte fotball på ipad.


og jeg lakket neglene røde.

søndag.

det regnet fortsatt.


og vi tok fly tilbake til norge.
*h

Ingen kommentarer: